با سلام و عرض ارادت خدمت عزیزان

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت خرید نمایندگی هاست و فروش هاست و دامین هست

در زیر توضیحاتی درمورد هاست و دامین ارایه خواهیم داد :

دامین

دامین یا دامنه


دامنه در حقیقت نام وب سایت شما می باشد که از دو قسمت نام و پسوند تشکیل شده است. نام را خودتان انتخاب می کنید و پسوند هم باید از لیست پسوند های موجود مانند .com و .ir و ثبت نمایید

مانند :

pooldarbiar.ir

پسوند . نام سایت

هاست


هاست یا میزبان

هاست (Host) در زبان انگلیسی به معنی میزبان است. یعنی میزبانی سایت شما برعهده  شرکتی است که شما انتخاب کردید. Host یک کامپیوتر تحت شبکه است که توسط cpanel سایت شما کنترل می شود. محتوای این کامپیوتر یک سیستم عامل است که شما انتخاب کردید لینوکس یا ویندوز. و در درایو های دیگر محتوایی که شما از طریق cpanel برای سایت خود آپلود کرده اید وجود دارد. پس Host هم یک کامپیوتر است که با وسایل جانبی پیشرفته و مودم های مخصوص ، به cpanel متصل شده و در شبکه اینترنت پخش می شود.


اما روش درآمد زایی

شما با خرید نمایندگی هاست میتوانید هاست ارایه دهید البته این کار نیاز به تخصص و زمان پشتیبانی دارد که میتوانید از شرکت ارایه دهنده نمایدگی هاست بخواهید که آموزش های لازم را در اختیارتان قرار دهد.

به طور مثال شرکت هفت سپهر ارایه کننده نمایندگی هاست هست که شما میتوانید از خدمات این شرکت استفاده نمایید.

حال به بررسی خدمات هفت سپهر و توجیه اقتصادی فروش هاست خواهیم پرداخت.

وارد سایت زیر شوید

هفت سپهر نمایندگی هاست


ما به بررسی پلن آخر می پردازیم . پلن هاست نامحدود سالیانه ، شما با خرید نمایندگی هاست به ارزش صد هزار تومان می توانید خودتان هاست ارایه دهید به فرض شما اگر این پلن را تهیه کنید می توانید نامحدود هاست ارایه دهید در نظر بگیرید شما در ماه اول ده عدد هاست بفروشید و میانگین قیمت هاست سی هزار تومان باشد پول سرمایه گذاری شده شما حدود سه برابر خواهد شد البته این مورد کاملا بستگی به تلاش خودتان دارد!

چه کسانی میتوانند وارد این عرصه شوند؟


عزیزانیکه دیپلم کامپیوتر دارند دوستان دانشجو و هر فردی که علاقه مند به اینترنت و کار اینترنتی است